Azoknak akik ügyfelekkel foglalkoznak Egyszerűsíteni (standardizálni) szeretnék az ajánlat készítést Pontos és teljes információkat szeretnének az egyes ügyletek állásáról, lefolyásáról Szeretnének naprakész adatokat látni a munkatársaik tevékenységéről és a konkurenciáról Szeretnénk hatékony marketing-kampányokat futtatni Több munkatársuk is kapcsolatba kerül az ügyfelekkel Korunk gyorsan változó üzleti világában két, a vállalatok ügyfélkapcsolati stratégiáját jelentősen befolyásoló tendencia érzékelhető. Egyrészt a fogyasztók igényesebbé válnak és magasabb színvonalú szolgáltatásokat várnak el a vállalatoktól, másrészt a fokozódó piaci versenyben a vállalatoktól mind nagyobb erőfeszítést igényel az új ügyfelek megszerzése és a meglévők megtartása.
Ezek a változások ügyfélkezelési megközelítésünk átgondolására késztetnek bennünket. A törekvések célja az, hogy megkülönböztessük magunkat versenytársainktól, fokozzuk ügyfeleink elégedettségét, növeljük az ügyfél-profitabilitást és így a vállalatunk eredményességét.
|